loading...
وبسایت تفریحی ، خبری ، فرهنگی و اطلاع رسانی ام سرایان
مهدی امیری بازدید : 283 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)
دستهایت ؛ تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم
کابوس نمیبینم. . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عشق تو همچون افقی بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم آرزوست
دلم در حلقه غمها نشسته
زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست
تو را می خواهم و اینها بهانه ست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عشقو باید باورکرد . . .
بوسه رو باید حس کرد  . . .
احساسو باید لمس کرد  . . .
اما  . . .
دوست داشتنو باید ثابت کرد . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت
کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گاهی حس کردن یک آغوش ، فقط لمس پوست با دست نیست . . .
گاهی حس می کنی ، جسمش را . . .
به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست  . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از عجایب عشق همین است : تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند
نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هرکی عاشق میشه میگه :میمیرم برات اما من میگم میمونم باهات!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گر دلی دارم بدان در دست توست
گر تنی دارم بدان سر مست توست
گر دلم را بشکنی باز هم چه سود
کین دل ساده من پیوست توست
 
برچسب ها اس ام اس عاشقانه بهمن1390 , اس ام اس عاشقانه باحال بهمن ماه 90 , اس ام اس عاشقانه توپ بهمن ماه 90 , اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ماه 90 , اس ام اس عاشقانه روز , اس ام اس عاشقانه رویا , اس ام اس عاشقانه زیبا , اس ام اس عاشقانه ساده , اس ام اس عاشقانه طوفانی , اس ام اس عاشقانه عجیب , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقانه فراموشی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه قشنگ , اس ام اس عاشقانه محبت , اس ام اس عاشقانه مشتی , اس ام اس عاشقانه ناز بهمن ماه 90 , اس ام اس عاشقانه گرم , اس ام اس عشقی , اس ام اس عشقی جدید , اس ام اس غمگین ناز عاشقانه , اس ام اس قشنگ عاشقانه , اس ام اس قشنگ عاشقانه بهمن90 , اس ام اس لاو , اس ام اس لاو مشتی و ردیف , اس ام اس لاو جدید , اس ام اس محبت , اس ام اس ناب عاشقانه , اس ام اس ناب عاشقانه بهمن90 , اس ام اس ناز عاشقانه , اس ام اس ناز عاشقانه بهمن90 , اس ام اس های عاشقانه بهمن 90 , اس ام اس و آف ردیف و مشتی , اس ام اس و آف عشقولانه , اس ام اس واسه کسی که خیلی دوسش دارم , اس ام اس واسه کسی که دوسش دارم , اس ام اس واسه کسی که عاشقشم , اس ام اس واسه کسی که عشقمه , اس ام اس کمیاب عاشقانه , اس ام اس کوتاه عاشقانه , اس عاشقانه بهمن90 , اس عاشقانه جدید بهمنماه 90 , به روز ترین و بهترین اس ام اس ها , بهترین و جدیدترین جملات عاشقانه , تک اس ام اس عاشقانه , تک بیتی عاشقانه بهمن90 , تک بیتی و دوبیتی عاشقانه , جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن90 , ام سرايان , اس ام اس ام سرايان , msarayan ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 2,137
  • بازدید کلی : 53,237
  • کدهای اختصاصی